Reference, TRADIX Realizace s.r.o.
TRADIX Realizace s.r.o.
Obor činnosti: stavebnictví
Společnost TRADIX založil v roce 1990 Ing. Jiří Křen jako stavební firmu. V roce 1992 jsme rozšířili stavební činnost o prodej stavebních materiálů a postupem času a vývojem poptávky začal prodej stavebních materiálů převládat, až se v roce 1995 stal dominantním v obratu firmy. V současné době nám patří pozice největších stavebnin v regionu. V roce 2005 se firma rozdělila na dva právní subjekty. Prodej stavebních materiálů a veškeré obchodní aktivity jsou realizovány prostřednictvím akciové společnosti TRADIX UH, a.s. a ostatní činnosti, to jsou realizace staveb, elektromontáže, montáže dveří a střešních oken a autodopravu, zabezpečuje firma TRADIX REALIZACE s.r.o.. V roce 2007 se nám poprvé podařilo překonat hranici jedné miliardy v ročním obratu. Náš růst pokračoval, v roce 2010 byla otevřena pobočka v Benátkách nad Jizerou, o rok později jsme zprovoznili velkoobchodní kancelář v Břeclavi. Snažíme se nadále rozšiřovat počet prodejních míst, na začátku roku 2014 jsme otevřeli pobočky v Brně, Prostějově a Vsetíně, v dubnu 2015 ve Slavičíně. Naší prioritou je nabízení špičkových služeb pro zákazníky. Usilujeme o to, aby naše prodejní místa následovala moderní trendy v prodeji stavebních materiálů. Do roku 2020 chceme zdvojnásobit naši síť stavebnin. Našim cílem je poskytovat nejširší nabídku v oblasti stavebnictví, spolehlivost a co nejvyšší kvalitu a odbornou úroveň všech nabízených služeb. Všechny naše činnosti mají certifikován systém řízení jakosti podle normy ČSN EN ISO 9001:2001.
Díky rozvíjející se síti našich poboček, vyvstala potřeba mít kontrolu nad naším vozovým parkem. Při výběru vhodného partnera, který by nám to umožnil, jsme kladli důraz zejména na to, aby vybraný dodavatel měl zkušenosti zejména s provozem stavebních strojů a vozidel. Na základě referencí a předvedené funkčnosti jsme vybrali produkt Webdispečink. Velmi důležité bylo pro nás to, abychom měli přehled nejen o pohybu vozidel, ale také o práci, kterou vykonávají jako je nakládka a složení materiálu pomocí hydraulické ruky, použití sklápěčky při dopravě sypkého materiálu a také o práci u stavebních strojů při vykonávání zemních prací. Díky jednotkám namontovaným do našich vozidel a řešení, které nabízí Webdispečink máme přehled o době nakládky a vykládky a jsme tak schopni lépe plánovat časy pro rozvoz materiálu tak, aby naši zákazníci byli spokojeni. Další neméně důležitou záležitostí bylo pro nás i sledování aktuálního stavu PHM v nádržích. Toho se nám podařilo dosáhnout instalací palivových sond do nádrží našich vozidel. V případě nepovoleného úbytku paliva v nádrži o tom budeme okamžitě informováni pomocí SMS. Prakticky online máme k dispozici stavy PHM u jednotlivých vozidel a pomocí statistik a grafů tak jsme schopni vyhodnocovat spotřebu paliva.
Webdispečink používáme několik měsíců a díky jeho možnostem máme komplexní kontrolu nad naším vozovým parkem a to nám umožňuje neustále zvyšovat kvalitu našich služeb.
Hlaváčková Jana
Dispečer dopravy